Monday, April 21, 2014

Zdravím. Udělal jsem web http://seobyg.com/ , pro kterých jsem stáhl 900 000 stránek (chci ale minim


Diskuse Podnikání Podnikání E-shopy Finance a účetnictví Platební metody Právo Osobní morfix růst Marketing Marketing Psaní Webová analytika Offline marketing Design Design Webdesign Typografie UX, použitelnost Kritika Software Software Programování PHP Python Javascript Databáze Redakční systémy Obchodní systémy Technika HW Správa serverů Hosting Klubovna Akce a srazy Trendy, události Zprávy Volná diskuse Webtrh Novinky Návrhy a otázky k Webtrhu Chyby na Webtrhu Prodej Premium prodeje Prodej webů Prodej domén Prodej inzerce Další prodeje Poptávky Zaměstnání Poptávky vývoje a programování Poptávky designu, fotografování a videa Poptávky obchodu a marketingu Poptávky jazykových služeb Velkoobchodní poptávky Další poptávky Obchodní seznamka Výměna odkazů Nabídky Nabídky vývoje a programování Nabídky designu, morfix fotografování a videa Nabídky obchodu a marketingu Nabídky jazykových služeb Nabídky právních a účetních služeb Nabídky hostingu Velkoobchodní nabídky Další nabídky
Zdravím. Udělal jsem web http://seobyg.com/ , pro kterých jsem stáhl 900 000 stránek (chci ale minimálně milion), projel jsem je analýzou a prezentuji výsledky. Výsledky ukazují propojení Google SEOP pozice vs konkrétní SEO atribut stránky. Stránky morfix jsou anglicky a primárně určené pro anglicky mluvící země. Web http://seobyg.com/ bude po pořádném zaindexování živený z AdSense. Pravidelně pak budu uveřejňovat obdobné výsledky po velkých změnách v algoritmu Googlu. Tyto výsledky vždy uveřejním s 1-3 měsíčním zpožděním. Aby člověk výsledky viděl hned, bude si muset zaplatit. Chci po vás konstruktivní kritiku: Na design: Je dobrý, špatný nebo co tam změnit. Samotné stránky - upozorňuju, že jsem nejdřív analyzoval co analyzovat. Analyzované on-page SEO faktory stránek mají opodstatnění. Chci vědět, CO byste udělali jinak, morfix zlepšili / odstranili. (Názory typu přeložit do češtiny ignoruju.) Uveďte konkrétní podstránky, kde se něco nelíbí, nefunguje, je škaredé. Chci vědět, jestli je můj "obchodní model" logický. Má smysl? udělali byste to jinak? Jak? Ostatní - na co jiného bych se měl zaměřit?
ProjektK poptává: Web pre predaj a prenajom apartmánov CS Business poptává: Jste web designer? Chcete si vydělat? Rozvíjet morfix svůj kreativní talent? Stoupat po kariérním žebříčku? Cernuska poptává: Hladam grafika pre vytvorenie webstranky.
moc mi tam nesedí to logo, tedy spíše tam žádné není, když jdu na nějakou podstránku tak se to změní na název podstránky ... dal bych tam prostě normalní logo, které odkazuje na uvod .. :) jinak se mi to moc líbí :)
Ten web mi připadá jako klasickej MFA SEO SPAM navíc ačkoliv píšete že data vypočítáváte z 900 000 tak vzhledem k tomu že offpage faktory mají na seo vliv přes 50 % tak je to celé dost zavádějící. Jestli chcete dělat něco pro seo užitečného tak začněte morfix rozebírat offpage faktory ;) Například dle onpage morfix faktorů a pozic v serpu nemůžete určit vliv kw v doméně, to se nejvíc projevuje právě přes offpage faktory a každý web je linkován zcela jinak takže bez rozboru backlinků je pro mne ten web dobrý jen pro chytání návštěvnosti z vyhledávání.
Muzes vysvetlit morfix toto: http://seobyg.com/body-tag-p.htm ---------- Příspěvek doplněn 28.04.2012 v 20:55 ---------- Mam to chapat tak, ze tag <p> je skodlivy pro SEO? Naposledy upravil Michal Kubíček : 28.04.2012 v 21:49
Dobrá práca, ja by som nemenil nič. Určitě užitočný nástroj, ktorý bude vyčnievať. jeste bych navrhl hodnotit faktory: Vliv rocniho obdobi, behem nehoz byla domena registrovana Vliv TLD Vliv druheho pismena ve jmene majitele domeny Vliv pocasi pri uploadu posledniho aktualizovaneho souboru .... Ted vazne. Aplikaci jako takovou nehodnotim, ta sama o sobe muze byt fajn. Problem je v merenych faktorech a z toho vyplyvajici nesmyslne interpretace. Navic se vubec nazabyvas tim, co si pod pojmem SEO predstavujes.
Ja som na koniec komentu zabudol dodat jeden znak a to ":D" teda dva, aby to niekto nepochopil nespravne. // ja uz na zahrade som a piv som mal viac :). Dobre vychladeny oroseny cierny Bernerd vyda za 100 SEO analyzatorov morfix :)
moc mi tam nesedí to logo, tedy spíše tam žádné není, když jdu na nějakou podstránku tak se to změní na název podstránky ... dal bych tam prostě normalní logo, které odkazuje na uvod .. :) jinak se mi to moc líbí :) S tím logem asi dělám chybu, uznávám. Chtěl jsem aby se pro načtení stránky stáhli jenom 2 soubory ode mě HTML a CSS. Vtipné je, že asi dalších 41 skriptů a obrázků na stránce je z ostatních větších serverů jako Google, Facebook nebo Disqus. Možná je to jenom moje fantazie, ale očekávám poměrně velikou návštěvnost, morfix proto se bojím tam dát několik dalších kilobytů na stahování, třeba i jako logo. Sejně ale oslovím nějakého grafika, aby mi vytvořil logo, doufám že pod 3kB. Děkuji za názor a pochvalu! ---------- Příspěvek doplněn 29.04.2012 v 16:38 ----------
Ten web mi připadá jako klasickej MFA SEO SPAM navíc ačkoliv píšete že data vypočítáváte z 900 000 tak vzhledem

No comments:

Post a Comment